Αμπέλι β , vigneto b, vignoble b, mahastian b, weinberg b, vinamar jaistandus b, vinbergxardenon b, vinya b, vinograd b, vinea b, vynuogynas b, vinja b, wijngaard b, viinitarha b, winnica b, vinha b, vie b, vinice b

oinos and more

951wine_barrels1

Μολονότι η σοδειά του 2012 στο Bordeaux, έχει ευρέως αναγνωριστεί ως καλύτερη από αυτ’η του 2011, θα εξακολουθήσει να είναι ένα δύσκολο προϊόν σύμφωνα με έναν από τους βασικούς εμπόρους  της περιοχής.

Ο Jean-Christophe Mau των negociant Yvon Mau, είπε ότι οι έμποροι υποφέρουν ακόμα από το hangover της συγκομιδής του 2011.

«Έχω ακόμη το 60% από το απόθεμα του 2011 κι αυτό δεν αλλάζει – δεν έχουμε πουλήσει πολύ κρασί μέχρι στιγμής φέτος και πρέπει να απαλλαγούμε από αυτό πριν το τέλος του έτους.
Αγόρασα πολλά του 2011 για να κρατήσω τα châteaux ευχαριστημένα και να διατηρήσω τις σχέσεις μου μαζί τους, αλλά τώρα έχω πρόβλημα στις πωλήσεις, οπότε είμαι πολύ προσεκτικός στην αγορά μεγάλης ποσότητας του 2012, μήπως υπάρξει το ίδιο πρόβλημα και φέτος», είπε.

Ο Mau, που μοιράζει το χρόνο του μεταξύ Yvon Mau και των Château Brown και του Château Preuillac, επεσήμανε ότι η ανάγκη να αγοράσει ήταν ισχυρότερη πέρυσι.

«Πέρυσι ήμασταν σε διαφορετική θέση καθώς είχαμε πολύ λίγο απόθεμα εξαιτίας της επιτυχίας του 2009 και 2010, οπότε καθίσταται αναγκαία η τροφοδότηση με την σοδειά του 2011.
Φέτος στέκομαι στα αριστερά του 2011 και καλούμαι να αποφασίσω πόση από τη σοδειά του 2012 θα αγοράσω, προσθέτοντας ότι «μόνο τα γαλλικά σούπερ μάρκετ αγόρασαν τα Bordeaux του 2011.»

Ο Mau παραδέχθηκε ότι έψαχνε να αγοράσει περίπου 40% λιγότερο κρασί φέτος, προκειμένου να διαχειριστεί την κατάσταση των αποθεμάτων του.

«Το 2012 είναι μια περίπλοκη σοδειά για τις αγοραπωλησίες, καθώς η σχέση ποιότητας και τιμής δεν είναι καλή. Τα κορυφαία châteaux δεν θέλουν να μειώσουν τις τιμές τους διότι η ποιότητα είναι υψηλότερη σε σύγκριση με το 2011, αλλά θα αναγκαστούν να το κάνουν αφού το απαιτεί η αγορά», είπε.

Ο Mau πιστεύει ότι το Bordeaux πάσχει από πρόβλημα εικόνας που οφείλεται στις υψηλές τιμές.

Το Bordeaux έχει αποκτήσει την αρνητική φήμη του υψηλού κόστους, η οποία απωθεί τον κόσμο από την αγορά αυτού. Περίπου 30 κορυφαία ονόματα της περιοχής είναι αναλλοίωτα αλλά τα υπόλοιπα είναι ευάλωτα», προειδοποίησε.

Εν τω μεταξύ, οι παραγωγοί φαίνονται αισιόδοξοι για την καμπάνια του 2012.

Η Marie- Helene Dussech, διευθύντρια εργασίας του third growth του Margaux, Château d’Issan, είπε ότι η ζήτηση των κρασιών της δικής τους επιχείρησης ήταν ακόμη υψηλή.

«Πουλάμε το σύνολο σχεδόν των αποθεμάτων μας σε primeur και μισό από αυτό σε εμπόρους, οι οποίοι εξακολουθούν να είναι πολύ πρόθυμοι να αγοράσουν από εμάς παρά το γεγονός ότι είναι μια δύσκολη καμπάνια.
Έχουμε ήδη πολλά αιτήματα για τα κρασιά μας, δεδομένου ότι παράγουμε μόνο περίπου 7000 κιβώτια το χρόνο. Οι έμποροι φαίνεται ότι είναι στην ευχάριστη θέση να αγοράσουν τώρα με σκοπό την πώλησή του κάτω από τη γραμμή, είπε.

Μετάφραση Ζωή Καρασουλτάνη

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

Tag Cloud

SKYLINE REPORTS

comedy magazine

Prosecco Trail

Welcome to a space about sparkling wine, winemakers and lost empires along the trails of the Alps and Adriatic Sea.

Eva Roskin

evaroskincom.wordpress.com

Kula Kunywa

Tales of Taste

zumpoems

Zumwalt Poems Online

The Friendly Ghost.

An online Diary of a Greek girl that wanna be an artist

Stories That Are All True

...and some of them actually happened.

Arts Discourse

"berlari bolak-balik"

fotografia najwidoczniej realna

Wszystko, co nie pozwala przejść obojętnie...

the drunken cyclist

I have three passions: wine, cycling, travel, family, and math.

patzaroula

nutrition - physical activity - motivation

%d bloggers like this: