Αμπέλι β , vigneto b, vignoble b, mahastian b, weinberg b, vinamar jaistandus b, vinbergxardenon b, vinya b, vinograd b, vinea b, vynuogynas b, vinja b, wijngaard b, viinitarha b, winnica b, vinha b, vie b, vinice b

Το συκώτι είναι ένα από τα ζωτικά όργανα του ανθρώπινου οργανισμού και εκτελεί σημαντικές λειτουργίες, όπως είναι η αποτοξίνωση, η σύνθεση πρωτεϊνών και η παραγωγή ουσιών απαραίτητων για την πέψη των τροφών.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής το επιβαρύνει, γι’ αυτό η ενίσχυσή του είναι μια σημαντική διαδικασία. Με τις παρακάτω πολύ απλές κινήσεις μπορείτε να βοηθήσετε το συκώτι να λειτουργεί ομαλά, ιδιαίτερα εάν τελευταία έχετε υποπέσει σε κραιπάλες!

Νερό με λεμόνι
Όσο περισσότερο νερό πίνετε, τόσο το καλύτερο για το συκώτι σας. Πίνετε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα και προσπαθήστε να πίνετε κάθε πρωί ένα ποτήρι νερό με το χυμό ενός λεμονιού. Το λεμόνι ενισχύει τις αποτοξινωτικές ιδιότητες του συκωτιού, ενώ το κιτρικό οξύ που βρίσκεται σε αυτό ωθεί το συκώτι σε περισσότερη παραγωγή χολής, που είναι ακόμα ένας τρόπος καθαρισμού του οργανισμού.

Σταυρανθή λαχανικά
Τα φυλλώδη λαχανικά, τα καρότα, η ρόκα, το λάχανο και οι λαχανίδες βοηθούν στην αναδόμηση του συκωτιού. Όταν θέλετε να αποτοξινώσετε το συκώτι σας, καταναλώνετε τουλάχιστον δυο μερίδες τη μέρα από αυτά τα λαχανικά, αλλά και μπόλικα κρεμμύδια, σκόρδο και μπρόκολο, στα οποία υπάρχει θείο, το οποίο με τη σειρά του ενδυναμώνει τις αποτοξινωτικές ιδιότητες του συκωτιού.

Μεταλλικά στοιχεία
Τα μεταλλικά στοιχεία είναι απαραίτητα για τη διαδικασία της αποτοξίνωσης. Επιλέγετε τροφές που περιέχουν μαγνήσιο, ασβέστιο, κάλιο, νάτριο, σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο, και μαγγάνιο, όπως είναι το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι, οι μπανάνες, οι ηλιόσποροι και τα αμύγδαλα.

Συμπληρώματα ενίσχυσης της ηπατικής λειτουργίας
Το γάλα από γαϊδουράγκαθο, η κουρκούμη και η πικραλίδα προστατεύουν και ενισχύουν σημαντικά την καλή υγεία του συκωτιού. Εντάξτε τα παραπάνω στην καθημερινή σας διατροφή και θα κάνετε μεγάλο καλό στο συκώτι σας. Δοκιμάστε 45 mg κουρκούμη, 400 mg εκχύλισμα πικραλίδας ή 400 mg γάλα γαϊδουράγκαθου καθημερινά.

Πηγή: onmed.gr

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

βιβλιαράκια||bookies

the books gave Matilda a hopeful and comforting message: you are not alone

Discover

A daily selection of the best content published on WordPress, collected for you by humans who love to read.

Lina's Cosmos

welcome to my cosmos!!! Μεγάλες δόσεις από Βιβλία, συγγραφή, δημιουργική γραφή, healthy tips με συμπληρώματα διατροφής και βότανα, φυσικές συνταγές καθώς και ιδέες για χειροποίητα δώρα.Προσθέστε φαντασία και καλή απόλαυση!!!

scientificlove

Physics, Chemistry, Psychology, entertainment, social network

Περιδιαβαίνοντας

- Passing through the Αrts, culture and civilization, nature and human

SKYLINE REPORTS

comedy magazine

Prosecco Trail

Welcome to a space about sparkling wine, winemakers and lost empires along the trails of the Alps and Adriatic Sea.

Iva Roskin

ivaroskin.wordpress.com

Adventure Travel Nepal

Nepal tour operator and trekking agent

Kula Kunywa

Tales of Taste

zumpoems

Zumwalt Poems Online

Stories That Are All True

...and some of them actually happened.

Arts Discourse

"berlari bolak-balik"

fotografia najwidoczniej realna

Wszystko, co nie pozwala przejść obojętnie...

the drunken cyclist

I have three passions: wine, cycling, travel, family, and math.

%d bloggers like this: